Live Residence - Apartamente Bucuresti

Capitala este sufocată zi de zi, cu locuri de parcare mai puține. Este o adevărată „bătălie” pentru a te parca pentru o întâlnire sau întâlnire în centrul orașului.

Aici vorbim de locații plătite, bucureștenii trebuie să plătească pentru o oră 2,5 până la 10 lei, în funcție de regiune.

Pentru creșterea numărului de locuri de parcare și a veniturilor din oraș, CMPB a cerut Consiliului General o sumă de 26 de milioane de lei și a transmis un raport detaliat cu privire la modificările pe care speră să le implementeze în următorii ani.

În primul rând, va fi recomandabil să oferiți tuturor perceptorilor de taxe în parcări și să faceți procesul de plată complet digital.

Mai ales printr-o aplicație care poate fi instalată pe un smartphone, alături de plata prin SMS, se pot instala și parchimetre pentru a evita discuțiile și negocierile cu angajații companiei.

În primul rând, compania vrea să cumpere 300 de parchimetri, acoperind până la 20.000 de locuri de parcare. Potrivit CMPB, un singur parchimetru costă 7.300 de euro și necesită o investiție de aproape 2,2 milioane de euro.

Parchimetrele permit plata contravalorii serviciului prin card bancar pe baza numărului de înregistrare. Opțional, poate permite executarea de aplicații conexe precum: plata taxelor, sondaje de opinie pentru cetățeni, publicitate, comunicare media, informații rutiere, informații de călătorie. Simona Stoica, directorul executiv al companiei de parcări, a declarat într-un raport dedicat:

Odată cu introducerea parchimetrelor, mașina companiei municipale va scana numărul de înmatriculare al vehiculului și va verifica instantaneu în sistem.

Vorbim despre „mașini inteligente de inspecție”. Vorbim despre „vehicule electrice, concepute pentru a permite inspectorilor să se deplaseze eficient între parcări pentru a monitoriza, verifica și emite sancțiuni”, se arată în raport.

Potrivit raportului, sunt necesare 20 dintre aceste mașini, cu un preț de achiziție de 22.000 de euro.

Dacă acum nu există sancțiuni bănești pentru parcare și neplată în acea perioadă, ci doar un avertisment, administrația locală din București plănuiește să aplice pe viitor amenzi pentru astfel de încălcări.

“Este un proces lung și nu se poate face peste noapte. Trebuie să fie un proiect bine pus la punct și apoi vor fi reglementări de parcare ca în cea mai importantă capitală a Europei”, a anunțat pentru Libertatea o sursă din Primăria Municipiului București.

Dacă cineva și-a parcat mașina acolo unde a plătit și nu a plătit?

“Daca este prins la timp, i se vor bloca rotile sau parbrizul. Pentru a-l debloca va trebui să plătești în plus față de amendă. Daca parchează, nu plătește si nu este prins de echipa de control, va fi amendat și supus supravegherii 24 de ore din 24 a zonei în cauză. Ca și amenda radar pe care o primiți acasă”, a mai spus sursa ziarului.

În acest sens, vor fi achiziționate 200 de dispozitive de blocare a roților mașinilor parcate ilegal, precum și două autospeciale pentru ridicarea acestora. Prețul de achiziție al celor două mașini este de 45.000 de euro.

S-au montat stâlpi de electricitate și în cele mai aglomerate zone ale Bucureștiului pentru a evita parcările haotice pe trotuare, potrivit autorităților, și s-a rezolvat și închiderea barierelor în 10 parcări publice din cele mai aglomerate zone ale orașului.

Venituri așteptate: „50 de milioane de euro pe an”

Oficialii Companiei Municipale de Parcări București au declarat ca, „Din punct de vedere economic, societatea își propune să realizeze un venit de minim 1 milion de lei pe zi, circa 50 de milioane de euro pe an, din exploatarea parcării, care va duce la o amortizare a investiției pe o perioadă de maximum șase luni.”

Venitul estimat este de peste 10 ori mai mare decât anul trecut. Venitul în 2021 este de circa 20 de milioane de lei, adică de circa 4 milioane de euro.

În prezent, Compania Municipală de Parcări București administrează 19.874 de locuri de parcare aprobate și operează contra cost 11.384 de locuri de parcare în 149 de parcări.

În ultimii ani, modul în care au fost exploatate aceste parcări este regretabil și rușinos, întrucât veniturile din aceste parcări pot ajunge până la 60.000 de lei pe zi. Dacă faci un calcul simplu, vei descoperi că rata de recuperare a acestora este mai mică de 20%. Ne propunem să triplăm acest număr de parcări în următorii doi ani. Viceprimarul Municipiului București Stelian Bujduveanu:

Parcarea de lângă Stația de Metrou Berceni din Sectorul 4 funcționează pe conceptul de Park and Ride.

Venituri Compania Parcări Municipale

2017 » 0 lei

2018 » 2.851.279 de lei

2019 » 16.856.804 lei

2020 » 15.741.561 de lei

2021 » 19.547.280 de lei

TOTAL: 54.996.924 de lei

Cheltuieli

2017 » 281.316 lei

2018 » 4.969.958 de lei

2019 » 15.461.567 de lei

2020 » 14.587.915 lei

2021 » 15.259.188 de lei

TOTAL: 50.559.944 de lei

4,4 milioane de lei este profitul Companiei Municipale de Parcări București pentru perioada 2017-2021.

Nicușor Dan vrea 100.000 de locuri de parcare.

Într-o declarație pentru TVR Info, primarul Bucureștiului a spus că se așteaptă la o creștere rapidă a locurilor de parcare cu plată din oraș, dar „este nevoie de o decizie politică pentru a percepe taxe de parcare”.

VIZIONARE crossmenu